Dagens shopping.

Idag var vi äntligen i Täby och jag shoppade. Jag är HELT pank nu, fy. Eller, jag ska köpa Bålsta kortet imorgon och sedan gympa-kort på Friskis. Dyrt dyrt...

Jag lyckades iallafall få hem en skjorta som jag inte har bild på. Den är iallafall lila, vit och svart med en rosett vid halsen. Jag skaffade även en jacka, två par strumpbyxor (vit och beige), ett vinrött bälte och några produkter. Jag "samlade" ihop några poäng och fick 150 kronor på Åhlens, vilket behövdes. Träningskläder kom även med på listan, äntligen. Jag fick även med mig jätte billiga byxor och en liten SMS-bok.



Haha, jag gillar den verkligen och det är sällan jag hittar jackor som passar mig.
L, M, S eller XS.. Inget passar. ALLT är stort. Men denna satt bra! :)



Syrran insisterade. Den är rätt så snygg.



Två av dessa produkter är till fötterna (usch, vad äckligt tycker väl några).
Jag hatar fötter och därför insisterar jag på att mina ska se så fräscha ut som möjligt för jag tvingas ju titta på dem ibland. Den blåa saken hjälper för att ta bort det hårda skinnet och krämen gör att det blir mjukt. Jätte härligt och det funkar! Den produkten i mitten är deo-spray som luktar ljuvligt.



Coooooola byxor som är sjukt snygga. Kostade bara 49 kronor!



Den ser stor ut och som om jag vore världens tjockis men så är det inte!
Det här är mitt nya träningslinne.


 

Mina träningsbyxor.
Det ska motivera mig till att träna mer.

 

En liten bok för Domarens SMS till mig.
SMS som är romantiska, de andra ska vi helst glömma :)



Nu är jag PANK, som sagt, och kommer nog inte shoppa på ett väldigt bra tag.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0