Hopp om ett bättre år?

Jag har inte haft världens bästa 2008 av MÅNGA olika skäl. Nu när det nya året är här så undrar jag om det kommer bli bättre eller sämre. Jag är ju nyfiken men jag vill inte heller tänka negativt.

När jag tänker på det nya året så dyker det upp massa positiva saker. I januari så kommer en sak att ordna sig och bara det kommer göra mig så lycklig. Jag hoppas bara att det verkligen sker snart för det kommer betyda så himla mycket. Mycket kommer då att ordna sig och falla på plats. :) Jag kommer inte kunna berätta vad det är som kommer att ske direkt, utan det kommer ta sin lilla tid.

Jag har även planerat in en massa resor till min födelsedag/Somas examen, sommaren och till syrrans födelsedag. Om det blir av vet vi ju inte men såsom det ser ut just nu så ser det ljust ut. Om allt går som det ska finns det en annan sak som kommer uppfyllas i år, trots att de iblandade är lite oense om saken. Jag hoppas dock att det blir snart för det är något jag (och vi) verkligen vill.

När året är slut så har jag bara en termin kvar av min utbildning. Sedan blir det jobb och få in en bra fast lön. :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0