Inget gjort.

Jag har inte gjort något alls idag. Jag gick igenom några papper, men inget mer. Jag sitter istället med världens huvudvärk, igen. Jag förstår inte! Åh!

Jag hatar mitt liv just nu och önskar bara att det är fredag och jag är i bilen PÅ VÄG HEM från tentan. Jag ska lägga på högsta volymen och bara njuuuuta av att jag är ledig hela helgen. Sedan längta till måndag för då åker jag och Domaren till Uppsala. Jag har en föreläsning från 10-12 och han tänkte gå runt i affärer under tiden. Inte shoppa utan mer ONOFF och sånt strunt.. :) Sen har jag rast i tre timmar och då tänkte vi umgås en massa. Sedan åker han iväg och jag får gå igenom en tvåtimmars föreläsning för att sedan åka hem ensam. Det är synd om mig.

Jag kommer pendla måndag-torsdag och sedan blir det Malmö! :) YEY!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0