Jag förstör allt.

Domaren har gjort världens gulligaste sak (men jag hintade honom lite, hehe). Han är inte världens romantiska kille och jag får oftast hinta lite då jag vill ha lite kärlek, romantik och "tjejiga" saker i mitt liv. I början fattade han ALDRIG när jag sa saker som "Ja, då var min vas tom då. Det skulle vara fint med lite blommor." Jätte irriterande och samtidigt blev jag även arg, för jag behöver lite romantik i mitt liv. Inte  någon smörklimp, men en gnutta då och då. Nej, sådant förstod Domaren inte sig på. Men nu, ser ni, nu börjar det fastna lite.

För att stödja mig i min sista (läs: katastrofala) hemtenta så har min älskling skickat en blombukett till mig. Tyvärr gjorde dem ett fel då han bad dem att inte ringa, utan bara hänga blommorna utanför min dörr. ifall jag inte skulle vara hemma. De ringde ändå, med dolt nummer och jag svarar aldrig vid dolt. Jag fick aldrig mina blommor, men vi får se hur det blir imorgon. Han är så gullig och att han tar åt sig när jag säger att han är oromantisk. Jag kan nästan slå vad om att blommorna är lijor, min favorit.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0