Lite lättare.

Det känns som om mina småproblem löser sig rätt så snabbt. Igår fixade Domaren extra kursen och spelade in den åt mig, dock har jag ännu inte lyssnat på den. Jag fick reda på att vi behövde ett par böcker som inte fanns någonstans att finna, men jag kontaktade vårt bibliotek angående ett fjärrlån och vips, idag får jag meddelande om att hon har fixat det! Härligt, säger jag bara! :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, äta en frukt och vänta på Domaren. Vi ska ha en mini-dag idag, så vi får se vad vi hittar på. Vi ska äta lunch också, men jag har sagt ifrån angående Subway. Jag är trött på mackorna där eftersom jag och Domaren åt där HELA tiden förra terminen. Jag hade en Subway väldigt nära mig och ibland tvingade han mig att gå dit klockan två på natten, bara för att han var hungrig. Detta har senare utvecklats till avsky för deras mackor och bara jag känner lukten så mår jag illa. Konstigt, eller hur? Jag gillade dem förut.

Ja, när jag kommer hem ska jag små packa en aning.. Små saker kvar och sen for jag iväg till Malmö. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0