Lite stressigt.

Eftersom jag läser extra denna termin så krockar det.. väldigt! Jag har precis sett schemat och det är inte SÅ stressigt med alla seminarium men de befinner sig olägliga. Framför allt introduktionen, som jag verkligen verkligen inte vill missa. Jag har tyvärr ett annat seminarium som jag absolut inte får missa (eftersom jag missar fredagens, då jag åker till Malmö). Jag vet inte vad jag ska göra.. Hm?

Resten av träffarna vi ska ha via datorn krockar också med vanliga schemat. Nu när jag praktiserar så kommer jag "jobba" från 8-16 och seminariumen är oftast lagda 13-14. Fan, fan, fan. Åh... lite små stressamt, men det lär väl fixa sig. Förr lät jag någon annan logga in och "låtsas" vara mig, men nu går det inte. Nope, för nu är det mick. (tror jag). Ska kolla in det där mer. Återkommer, kära läsare.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0