Lördag.

Jag ska strax iväg för att träna, spinna lite. Ojoj, vad tidigt det var för mig att vakna klockan 9 trots att jag la mig väldigt tidigt. Jag antar att jag får ta och vänja mig vid det då jag kommer få vakna sex varje morgon.

Jag vill verkligen ha mitt schema eftersom jag vill veta vilka tider jag slutar. Anledningen är att jag vill veta när jag har möjligheten att träna eller åka till KI. Jag har planerat att ifall jag slutar tidigt vissa dagar (tror inte det kommer ske) så åker jag iväg till KI istället. Annars blir det väl direkt till träningen för om jag minns rätt fick jag alltid sluta rätt sent. Det är bra att jag har Asrin som bor nära, då kan hon hämta min väska varje gång hon är på väg till träningen och jag kan möta upp henne där istället.

Idag MÅSTE jag fixa alla böcker. Jag har inte en enda! Det är så dåligt att de väljer just dem böckerna som inte finns NÅGONSTANS. Jag tänker inte heller köpa dem, aldrig.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0