Måndag.

Idag var en VÄLDIGT onödig dag, men men.. Vad ska man göra? Vi fick en massa papper och ännu mer papper, sedan en massa prat. När jag kommer hem så ser jag att jag har fått ett "nytt" schema och när jag klickar på den så ser jag att läraren har ändrat dagarna. Han har tagit bort tisdag och torsdag, så jag är helt ledig! :)

Imorgon tänker jag skjutsa mamma till Solna och där kan vi väl gå runt lite, tänkte jag. Sedan ska jag sitta och göra klart min "lilla uppsats" som ska vara klar på fredag. Eftersom jag inte är i Stockholm på fredag så får jag skicka den via mail till henne. Tur det. Min syster är dessutom ledig på fredag så det finns inga stopp för oss, inte. Hej Malmö! :)

På torsdag ska jag och Domaren ha en "hel" dag med varandra. Jag vet inte vad vi ska göra, men idag var inte direkt så lyckat. Han skjutsade mig till Uppsala, men fick åka hem runt tre då han mådde jätte illa. Han var dessutom seg hela dagen och orkade inte göra något (inte ens dricka Cola!) så.. Vi får hoppas att han mår bättre på torsdag! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0