Måndag.

Jahapp, detta är min "lediga" dag. Jag har nu mailat återigen en lärare angående min VFU-plats så vi får se vad han säger när han kontaktar igen. Men men, ska väl egentligen bara njuta av min ledighet.. :)

Idag blir det inget speciellt. Jag ska strax ut för en liten prommis med mamma och sedan hoppa in i duschen. Jag kanske tar en runda någonstans med mamma och runt 5 kommer Domarens syster hit. Jag ska gå igenom några SO ämnen med henne. Jag får alltid lite panik när jag ska lära henne något för jag är rädd att hon inte ska förstå eller att jag ska ha förklarat helt fel, som leder till att hon inte klarar provet. Sist jag hjälpte henne gick det väldigt bra, vilket jag är otroligt glad över. Vi får se.. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0