Par-frågor.

Vad heter ni? Marina och S****.
Hur träffades ni? Vi har träffats några gånger när vi var väldigt små, men ingen av oss kommer ihåg det (förutom min mamma som insisterar på att ständigt ta upp Domarens små shorts han hade på sig vid ett tillfälle. Dessutom vägrade jag leka med honom för att jag var tjurpuppa som barn och hatade alla). Den gången jag och han minns var 2001 då vi blev "kära" och höll varandra i handen hela tiden. Puppy-love.
Är ni förlovade? Nej, och det lär nog dröja såsom det ser ut just nu!
Bor ni ihop? Nej, men skulle vilja det.
Har ni barn? Nej, men väldigt snart. Vill verkligen.
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Han kör bäst. Jag kan erkänna det.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var vid Gröna Lund, där vid vattnet. Han försökte kyssa mig och jag vände mig om istället. Sedan ångrade jag mig och visade det, han försökte igen och det gick. Men att jag började asgarva varje gång ska vi inte diskutera. Anledningen var för att det var just Domaren jag kysste, det kändes så konstigt med tanke på att han alltid har på något sätt varit "en del" av min omgivning.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Domaren.
Vem är äldst? Domaren, men jag misstänker att något är fel. Han samlar på Simpsons grejer. Hallå?
Vilka stjärntecken är ni? Jag är vädur, grym och väldigt cool. Han däremot är en tönt, jungfrun. Haha! :)
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Domaren, såklart. Jag måste stå på tå för att kunna pussas.
Vem sjunger bäst? Ingen av oss, men jag kan iallafall hitta noterna.
Håller ni i handen på stan? Ja, om det inte är för varmt eller för kallt. För varmt - händerna blir klibbiga. För kallt - hellre ha dem i sina egna fickor.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, har nämnt det ovan också.  
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, då vi var små kanske.. när vi höll hand och såna puppy-things. Men det tog ett bra tag tills jag föll för Domaren denna gång.
Har ni någon speciell låt? Nej, Domaren tycker att sånt är fjantigt.
Har ni några "fri kort"? Nej, vi har inte diskuterat sådant ännu.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Barcelona.
Vilket är ert bästa minne? Vi har många men en som jag kom på direkt var för ett tag sedan. Vi var hos Serdars jobb, kiosken, och jag och Domaren hade haft ett jätte stort bråk innan. Trots detta valde han att sitta brevid mig och han försökte få saker och ting att bli bra. Då kysstes vi och det var den bästa kyssen jag har fått.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? På senaste tiden - inget.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Det vet jag inte, beror på var vi är och vilka vi är med. Jag skulle inte vilja pussa honom framför hans mamma, liksom. Pinsamt.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, eller.. Med bil tar det väl 10 minuter, om ens det. Men när vi träffades hade jag inte bil och då blev det minsann långt för mig.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, faktiskt inte.
Brukar ni bråka? Oh, ja! Jag kan vara en riktig bitch ibland och han väldigt irriterande.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer varandra HELA tiden, men antar att det blir så när man träffas så sällan. Vi messar varandra väldigt mycket också.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans puppy-eyes, hans händer och hans rygg (fråga inte varför, den är bara så snygg). Att han har världens mest vältränade röv är ju inget negativt heller. Me like.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, tror inte det.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0