Snart är det dags.

Jag väcktes av Domaren som hade valt att vara uppe sent ifall jag skulle försova mig. Jätte gulligt, och trots att vi ibland bråkar och tjafsar så älskar jag honom oändligt mycket.

Snart är det tenta dags. Jag vaknade 05:30 och har redan tagit på mig kläder, sminkat mig lite och ätit frukost. Hej Adrenalin! :) Jag är jätte nervös för jag orkar verkligen inte sitta och plugga om ALLT ännu en gång. Jag orkar inte. Jag har inte heller sovit så bra eftersom jag somnade runt två. Jag har kommit på problemet - frusna fötter. Jag kan inte sova om mina fötter är kalla och jag tillbringar en timme med att få de att bli varma. Jobbigt. Förslag till hur man får varmare fötter önskas! :)

Nej, men önska mig lycka till nu! Jag lär nog vara hemma runt 12-13. Jävla restid!


Speak up!
lollo

hoppas att det gick bra på tentan!

2009-01-16 @ 10:12:05
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0