Tentan.

Jag har nu gjort rätt så mycket kring "mini-uppsatsen". Jag tror att jag skickar in den redan på söndag, vi får se. Sedan kan hon klaga om hon vill och jag har då tid att förbättra den. Smart, smart.. :)

Jag har alltid varit duktig i skolan, men jag måste erkänna att jag har tappat gnistan. Rätt så mycket. Att ta en break från pluggandet kan nog vara väldigt bra, vilket jag gör nu. Jag anser inte att uppsatser är som tentor, där man måste plugga in. Nu praktiserar jag och "forskar" vid sidan om, och jag anser att det är att ta break för mig. Jag behöver inga fler tentor. När jag väl pluggar så har jag kommit på ett sätt, att göra stödord. Jag förenklar så mycket som möjligt så att jag har något att bygga upp från.



Mina anteckningar!



Såhär ser mina "förkortningar" ut. Haha!



Japp, sorgligt liv jag har.


Speak up!
nathalie

vad fint du skriver! :) och det ser bra ut, liknar mig själv.. haha

2009-01-31 @ 15:34:47
URL: http://nattow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0