Trött.

Jag är så trött utan att ens veta varför. Visst, träningen var tuff idag men ändå.. Jag brukar inte vara så pass seg i benen, men nu gör det bara ont. Jag är lite orolig för jag har börjat känna av lite av mitt högra knä och jag vill absolut inte att något ska hända. Syrran brukade träna förut men skadade sitt knä, och jag vill inte att det ska hända mig.

En sak jag har upptäckt med träning, speciellt spinning, är att vissa insisterar på att ta på sig dem där jädrans cykelbyxorna. Gamla såväl som unga män ska INTE ha på sig sådant för jag vill inte se hela förpackningen! Undra hur dem skulle reagera om jag kom med träningskläder som visade världens kameltå? Det är äckligt, fatta det någon gång!



How about that, spinning-man?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0