"Några" frågor.

Tänkte slänga in "några" frågor från Natta (som vanligt) då jag inte kan plugga mer. Det känns löjligt att försöka pressa in något mer NU. Det går gå som det går!




1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Min hud just för att jag tycker att den är så SJUKT dålig. Plus blek.

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Jag gillar faktiskt Sverige och trivs här, men vissa dagar längtar man ju till varma stränder.

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Resa runt, se ALLT. Just nu är man ju fattig som en lus med sina 0,50 på banken så.. Resan får vänta. :)

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Oj.. Hm.. Jag gillar Evelinas blogg just för att hon är så glad hela tiden, trots det negativa som sker. Jag började läsa bloggen när hon gifte sig och nu ska hon flytta, så det är mycket planering och det älskar jag!
Av någon underlig anledning så gillar jag Izza, just för att hon är så rak på sak och dessutom vågar provocera! :)
Jag gillar Nadias blogg just för att hon är planerarfreak som mig.

5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej, men om jag fick möjligheten att göra det så skulle det självklart bli "Allt om Historia"



6. Vad fick dig att börja blogga?
Jag vet inte. Jag slutade skriva dagbok och spenderade rätt så mycket tid framför datorn. Så jag kombinerade bara allt. Nu har jag ju en annan blogg med lösenord, där jag kan verkligen lätta på allt :)


7. Har du några stora planer detta nya år?
Nja, jag hade. Men jag känner att det kanske är bättre att lägga dessa planer på hyllan ett tag.


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Jag gillar att äta, så jag köper helst. Men jag älskar att baka, speciellt kärleksmums! ÅÅH!!


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Just nu skänker jag till Unicef, så jag antar att jag skulle fortsätta göra det. Ett fadderbarn är ju också på min lista!



10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Jag har haft en kanin, som mamma gav bort. Jag hade även en kanariefågel, som var med oss ett väldigt bra tag men dog för ett tag sedan. Vi hade två andra, lite brunare, fåglar men de flög sin lilla väg. Jag har haft, tillsammans med min kusin George, popcornmöss. Jätte små och vita.. men han hade mest ansvar för de så jag vet inte om de riktigt räknades som mina. Nu har jag två fiskar.


11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
År tal och träffa Jesus.

.
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Väldigt mycket!


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?
Jag är inte så värst duktig på matte, så det var ju en kamp för sig. Men det gick väldigt bra trots allt, jag fick ju kämpa.


14. Har du några inplanerade resor det här året?
Jag vill resa till London på min födelsedag och till Rom då min syster fyller år, fast dessa resor är ännu osäkra. Det som verkar mer stabilt är Las Vegas resan, jag tror att den blir av och isåfall i början av sommaren.




15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
- Jag är mörkrädd. Då menar jag VERKLIGEN mörkrädd. Jag vågar inte ens titta "in" i mörkret.
- Jag har en ren/smutsig sida på min kudde. Den rena sover jag på när jag är nyduschad, och den andra sidan tas fram dagen efter, dvs. då jag är "oduschad". Så jag byter sida varje kväll. :)
- Jag hatar "vattenringar" som uppkommer av glaset. Om botten utanför är blött så bildas det en ring sedan på bordet och jag tål inte det! Jag kan bråka med vem som helst angående det. Jag får verkligen panik.


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Ja, man måste ju beundra henne för hennes ambition. Men tyvärr kan hon dra vissa kommenterar som dumförklarar henne, men trots allt så står hon på sina egna ben och vågar ta för sig.


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Nej, brukar sällan tänka på det.


18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Jag har varit tillsammans med Domaren i ett år och 4 månader.


19. Svär du ofta?
Nej, inte så värst.


20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Hos Domaren.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0