Denna dag..

flög iväg.

Idag har jag inte gjort SÅ mycket. Vaknade, åt och gick runt i affärer med mamma. Jag blev påmind om mitt bank konto som nu har MINUS 47 kronor. :( Usch vad hemskt det känns och man hittade ju en massa som man vill ha. Vad irriterande. Men äh, snart kommer lönen. Snart, snart..

Efter det gick jag iväg till mormor och träffade min morbror, som precis varit i USA. Efter ett tag blev det för mycket för mig eftersom han rökte ciggar. Jag tål inte lukten, det händer något inom mig. Jag kunde knappt andas och fick världens huvudvärk efteråt. Efter lite frisk luft for vi iväg till mammas kompis, som precis kommit hem från sin semester. Träffade hennes döttrar, som var en aning bruna. Lyckos! :)

Nu är jag hemma. Idag blir det jobb och sedan två dagar ledigt. På fredag kommer jag vara ensam, med föräldrarna då. Systrarna ska iväg och de kommer hem lördag eftermiddag. Jobbigt att behöva sova ensam, men jag tror jag behöver det.

Det var allt. Orkar inte skriva mer :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0