Jahapp..

Jag har inte suttit så himla mycket vid datorn.. Vet ej varför. Men men..

Angående lördagen, stressigt. Efter badet rusade jag iväg till ett möte om hudprodukter. Det var väldigt bra, väldigt lärorikt och underbart. Me like. Fick några produkter att prova och ska göra det snart. Det handlade om Mary Kay och är ni intresserade är det bara att skriva en kommentar här och sedan kan man få ett gratis möte med en av deras anställda. Hon går då igenom alla viktiga produkter, låter er testa det mesta och få pröva er fram. Jätte härligt, jätte underbart och det är Mary Kay! :)



Tyvärr fick jag springa ifrån mötet lite tidigare än vanligt eftersom min kusins flickvän hade födelsedagskalas. Vi åt en massa gott där, så pass mycket att jag höll på att spricka. Efter det hade jag och systers väldigt bråttom för vi skulle nämligen ut och festa.

Jag gillade kvällen, trots att det blev många små fel. Äh! Jag har tyvärr inga bilder (och det kanske är tur, det). Det var en väldigt konstig kväll och jag VET att många som såg oss tyckte att vi var heeeeelt dumma i huvudet. Herre gud, vad hemskt det måste ha sett ut. Men men, det får förbli en hemlighet. Runt fyra (kanske fem) hamnade jag i sängen och sov väääääääääääääääääldigt gott kan jag tala om!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0