Kär.

Jag är otroligt kär i dessa skor. Svarta, höga och snygga. Helt underbara. Men... Ett stort men - jag såg dessa skor idag, fast guldiga och med massa glitter, plus att de var i storlek 39. De såg groteska ut! Jag blev väldigt besviken för jag ville verkligen ha dessa skor. DJ, Evan och syrran blev galna på mig eftersom jag blev arg och ledsen över skorna, trots att det inte ens var min storlek och min färg. Jag vet inte, jag ska åka iväg till Kista och kolla in skorna där. Svarta och storlek 36 och då kanske jag gillar dem mer. Vi får hålla tummarna för mig! :D


Så heta! :)


Speak up!
Anonym

Skorna är så jävla heta i svart! Och de är sköna o gå i =)

2009-03-26 @ 22:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0