Längsta listan!

Lovar du att vara ärlig? Alltid.
Du heter: Marina
Smeknamn: Mar
Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på.

Beroende av: Planering.
Vem behöver du mest just nu: Någon som kan hjälpa mig med en massa saker...
Vad tror folk om dig? Väldigt mycket men oftast inte positivt.
Stämmer det? Nej, oftast inte. Folk har en tendens att överdriva mycket.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar och mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon? Ingenting, men har upptäckt att mina betyg brukar impa på folk. Dock försöker jag låta bli att dra det kortet för då ställer de tusen frågor om allt och tror att jag ska kunna svara på dem.
Hur imponerar man på dig? Kunskap.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, hahahaha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, varför?"
Var bor du? Stockholm på heltid nu.
Trivs du där: Oh, ja.
Äger du några converse: 2, tror jag.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider.
Brukar du bli för full: Nej, faktiskt inte.
Vad har du för mobil operatör: Comviq.
Är du allergisk i mot något: Ja, pollen. Alltid.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Ta examen. Börja jobba. Tjäna pengar. :)
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, men oftast blir det ett "hallå?"
Vem ringde du senast? Asrin.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ska tillbaka till sitt pluggande.
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar.
Sov du ensam: Delar ju rum, så nej.
Brukar du komma i tid: Ja, försöker så gott jag kan.
När mår du bra: När allt blir som man planerat.
När blev du fotad senast: För några dagar sedan.
Hur känner du dig nu: Trött och seg.
Vanligaste färg på dina kläder: Mörka färger.
Vad tycker du om fötter: Don't like!
Vad saknar du: Värmen.
Hade du en bra kväll igår: Ja, den dög.
Favorit dryck på morgonen: Vatten, men annars kan det bli te.
Rakar du benen: Ja, det händer. Annars föredrar jag vaxet. :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på.
Är du blyg? Ja.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Utseendemässigt, ja.
Har du spytt offentligt: Hahaha, ja. Fan!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex och kissa stående.
Är du nöjd med ditt liv: Det börjar bli bättre.
Är du bortskämd: Har mina stunder, men annars är jag väl van att köpa mitt eget för mina egna pengar. Jag trivs bäst med det.
Vad gör du i morgon: Åker in till Uppsala med DJ och syrran, lunchar och sedan en lektion. Efter det ska jag väl bara ta det lugnt.
Vad är det värsta du vet? Idioti.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag har blivit sparsam (pga London) men det brukar bli mycket.
Vad behöver du just nu? En varm dusch, varma kläder, en Alvedon och god mat!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag gillar Angelina Jolie och Bono eftersom de hjälper omvärlden så mycket, men problemet är att man inte direkt känner dem personligen.
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, faktiskt.
Vad använder du för shampoo? Dove.
Vad är det finaste du fått? Mina fiskar.
En speciell dag du minns: Finns många speciella dagar. Alla har sin silverkant.
Hur gammal är du: 22 snart.
Tycker du om någon just nu: Ja.
Om fem månader: Närmar sig sommaren sitt slut.
Du samlar på: Klistermärken, hahahaha. Jag vet, urlöjligt.
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Domaren, oftast. Trots att han knappt lyssnar hälften av gångerna.
Gillar du golf: Har aldrig provat men skulle vilja det.
Vilken tid gick du upp idag: 7.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Plugga.
Är det okej att gråta: Ja, så länge man gör det av rätt anledningar.
När grät du senast: Det var ett bra tag sen.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet, betala av mitt CSN lån och resa.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, men jag har ännu (!) inte fixat dem.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Tidigt.
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej, bara under somrarna.
Är du bra på att laga mat: Hemsk.
Gillar du att dansa: Ja, faktiskt.
Är du flygrädd: Nej, inte alls.
Hur vig är du: Rätt så vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: En billig, 10 kronor. Vanilj med härliga chokladbitar. Mums!
Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Tycker du om sushi: Nej, men har lovat As att ge det ett försök till.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, dipp och Cola.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nja.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Vet inte. Min kropp mår inte så bra just nu så den är trött hela tiden.
Vilken ögonfärg har du: Bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Inte vad jag kan komma på, men säkert.
Biter du på naglarna: Ja, hatar den vanan.
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Förut var det ofta men det har lagts ner på sistone. Ska hoppa på sadeln ännu en gång.
Senaste låt du hörde: En låt med Ciara och Justin Timberlake. Den var rätt så bra faktiskt.
Vad gör du på helgerna: Latar mig.

PUH!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0