Lördagen.

Jag sitter återigen i biblioteket. Jag "pluggar", men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tankarna är någon annanstans. Idag "åker" jag till Uppsala och ska spendera helgen där, men jag kommer uppdatera eftersom jag är en data nörd och har nu en rosa följeslagerska med mig. Härligt? Ja.

Jag ska ta massor av bilder på helgen och så får ni en "följa Marina till Uppsala dag under en helg". Inte för att ni har frågat efter det men jag tvingar er. Så är fallet. :) Vid fyra tiden ska jag hem, packa lite (tandborsta och smink, hehe) och sedan försöka hinna ladda kameran. Woho! :)


Speak up!
DJ.

Hoppas ni får det super trevligt..:)

Kramis!!!

2009-03-28 @ 13:21:21
Marina

Haha, tack DJ plutten :)

2009-03-28 @ 14:23:51
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0