Måndag.

Idag var det jobbigt att vakna, men det gick. En sak hände på praktiken idag vilket gjorde mig väldigt glad över att vara där, för att kunna vara ett stöd. Ni anar inte hur mycket jag uppskattar när jag kan hjälpa en elev, få honom/henne öka på sitt självförtroende och tro på sig själv. Det är en härlig känsla som man kan leva på hur länge som helst. Jag älskar mitt val av yrke och jag kommer njuta i fulla drag när jag är klar med min utbildning och kastar mig in i arbetsmarknaden.

Imorgon är det en kort dag, men jag for iväg till stan för lunch och bio (väldigt tidig bio!). Vi ska se Slumdog millionaire, och jag antar att jag då behöver en massa servetter. Jag har hört väldigt många bra åsikter om just denna film så jag har stora förhoppningar! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0