Planer.

Mina planer för imorgon är att vakna TIDIGT, hoppa in i duschen och vara allmänt fräsch.

Jag ska sitta och titta på några avsnitt av Ally McBeal. Jag är nu på allra sista säsongen och det känns inte bra för mig. Vill inte att den ska ta slut. Men imorgon ska jag försöka hinna med några avsnitt innan mitt seminarium börjar.



Efter seminariumet ska jag ta till mig allt han har sagt, skriva ner allt och börja fundera kring vad det är jag vill skriva om. Jag ska börja leta efter böcker och sådant som är väsentligt.

Jag ska även ladda ner National Treasure och kolla på den. Det har jag lovat mig själv. Jag har hört från några elever att den är bra och självklart blir man sugen på att se den.



Efter det ska jag lägga fram kläder för torsdagspraktiken, fixa alla papper som jag har för provet som de ska ha och även Franska revolutionernas papper. Jag hoppas verkligen att det går bra för dem! :) Efter det ska jag bara ta det lite lugnt, andas in och bara njuta av onsdagen.

Jag hoppas att jag gör som jag har sagt nu!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0