Spännande vecka!

Det kommer bli en rolig vecka. Imorgon följer DJ och min syster med mig till Uppsala där vi ska luncha och allmänt ruttna ett tag. Jag har skola från 15-17 men de ska göra en massa annat då. På fredag ska jag och DJ köpa in sprit för min lilla födelsedagskalas. Jag, syrran, DJ och Evan har lagt in pengar tillsammans för att köpa det och vi ska dricka upp allt. Höhö!

På helgen ska jag tydligen vara i Uppsala med vänner, men jag ska även få en jätte fin (?) present. Så spännade livet kan vara, haha! Sedan vill jag bara att tiden ska gå väldigt väldigt snabbt så att det blir den 10 april eftersom det är min och Asrins middag då. Efter det kan tiden ticka ännu fortfartare för efter det åker vi till London! Yeyyyy!

Sen är det bara att invänta 9 juni! LAS VEGAS BABY! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0