Big Ben och London Eye.

Ja, ni.. Big Ben ÄR grymt ståtlig.

   

Jag hann inte ta "riktigt fina" bilder eftersom vi satt i bussen och jag är inte van med att ta foto i sådan "snabb" hastighet. Jag är inte direkt van med min Canon, så.. det blev dessa bilder.

       


Snacka om att vi gnällde på London Eye. Grymt överskattat. Vi bara satt där, medan den gick upp.. Väääääldigt långsamt. Men men, det är alltid kul att testa något. Det var dessutom jätte fin design, men inte direkt vår smak. Dessutom fick både jag och syrran en slags deja vú känsla från Paris och Eiffeltornet. Ungefär då! :)


Speak up!
DJ

Shit vilka fina bilder det blev..;)

2009-05-12 @ 14:04:37
Marina

Det är för att jag är bäst på att ta bilder :)

Säg till när du är online så ska jag skicka iväg mappen till er!

2009-05-12 @ 16:03:23
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
HDR-fotografen

Vilken svindel det måste ge i pariserhjulet.

2009-05-13 @ 08:48:25
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0