Måndag.

En ny vecka, nya tag.

Måndag: Har lämnat in B-uppsatsen till handledaren.
Ska fortsätta nu med C-uppsatsen.

Tisdag: Fortsätta med C-uppsatsen.
Skjutsa mamma, mormor och moster till Arlanda eftersom de reser till Jerusalem då! (ja, jag är avundsjuk!). Därefter får vi se om jag for iväg till Uppsala för möte om B-uppsatsen eller inte. Jag hoppas att min klasskamrat kan byta tid med mig!
Efter det blir det mera plugg med C-uppsatsen.

Onsdag: C-uppsatsen.

Torsdag: C-uppsatsen.
Smöra extra för Domaren så att han rättar den åt mig :)
Skriva ut den och skicka den till min lärare.

Fredag: Ordna upp B-uppsatsen, rätta eventuella fel.

Lördag: Rätta eventuella fel för B-uppsatsen.

Söndag: Skriva ut B-uppsatsen till alla i klassen. (blä!)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0