Oh, more and more.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att gå ut, köpa redbull och kärleksmums och äta ute med systrarna.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Gjorde andra frågor.
Det sista du sa högt? Kan du lämna dem här böckerna? (till lillsyrran, angående Historia C böckerna.)
Vad har du druckit idag? Cola Zero.
Vad var det senaste du åt? En macka.
Vad var det senaste du köpte? En liten studentpresent till en gullig person. :)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
Vad är det för väder hos dig just nu? Lite småmulet.
Godaste glass-smaken? Öhm, vanilj med chokladbitar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Utseendemässigt, ja.
Sover du tungt? Tror det.
Drömmer du mycket? Ja, på senaste tiden har det varit stressade drömmar.
Mardrömmar? Ja.
Vilket ämne är roligast i skolan? När man var yngre var det ju religion och historia.
Trivs du med ditt jobb? Jag har ju inget jobb än, men tror att jag kommer trivas om jag jobbar på Seven Eleven under sommaren.
Favoritklädsel? Klänningar.
Favoritlåt just nu? Vet ej.
Vad ser du om du tittar åt höger? Vägg.
Vad gör dig glad just nu? Ingenting, faktiskt. Inte just nu.
Vad ska du göra härnäst? Lyssna på musik.
Höger- eller vänsterhänt: Höger, men jag kan skriva med vänsterhanden på tavlan (lärargrej, ni vet haha)
Humör just nu: Inte på topp, som ni kanske har förstått nu.
Favoritgodis: Mintkakor.
Kläder just nu:Gul tunika, svarta leggins.
Musik just nu: Ingen.
Sommarplaner:  Resa till Las Vegas, men vill resa till Grekland (eller kanske åka till Lara?).
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du nåt instrument: Nej, men vill lära mig att spela piano.
Morgon- eller nattmänniska: Jag tror att jag är mer morgon-människa.
Vilka är viktigast för dig: Familjen.
Bio eller promenad: Beror på humöret.
Är du kittlig: Ja, ibland. Ibland kan jag faktiskt "inte vara" det.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Alla är väl lika äckliga.
Vad vill du jobba som? Lärare.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Utan tvekan.
Gillar du att sjunga? Jag sjunger, men inte bra.
Anser du att du är stark? Egentligen inte, men jag kan slå riktigt hårt.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan.
Vad längtar du mest efter just nu? Bättre tider. När fan kommer dem?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0