Partaya. :)

Igår segade jag hela dagen, hade inget att göra. Åh, mitt tråkiga liv. Väntade på att tiden skulle gå så att vi kunde gå ut. Well, well... Runt halv sju ringer Jonny Ponny mig och ber oss att komma dit för lite förkrök, minsann. Jag tar cirka en timme på mig att bli klar (om inte ens mer?) och till slut lyckas det gå! :)

Vi åkte till Jonny Ponny, förkrökade lite.. Eller det kändes som om det bara var jag som drack. Marie och hennes bror var där, vilket var jätte trevligt. Helt sjukt hur trevlig hennes bror är! Men han valde att inte följa med, men Marie hakade på. Vi åkte iväg till Snaps, där Domaren köpte en korv till mig. Jag blev SÅ glad. :) Sedan dansade jag nästan hela kvällen, tills nyktra Domaren bestämde sig för att skjutsa hem oss.

Lite små drama uppkom strax innan vi skulle åka hem, men det är inget att bekymra sig över. Iallafall inte vad jag tycker. Jag hade det JÄTTE roligt och Snaps var verkligen ett bra ställe. Det var Serdar som rekommendera det och därför var jag osäker. :p

Aja, hade trevligt igår och det behövdes. Visst, det ändrar ingenting men jag orkar inte vara en kontrollfreak hela tiden, och aldrig våga misslyckats. Jag ska ta mig igenom det här, på ett eller annat sätt.

Tack för igår, allihop! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0