Plugg dagen.

Jag ska strax hoppa in i duschen, fräscha upp mig och hoppa in i mysiga pyjamas för att plugga. Idag ska jag enbart plugga, fram till kvällen. Då blir det film - Hairspray och The Jane Austen Book Club. Båda två är från lovefilm.se, där jag även fick en gratis bok från adlibris. Perfekt till USA-resan, som kommer ta drygt 16 timmar.

Jag kommer nog ladda på en massa till USA-resan. Korsord, massa pocketböcker och något att brodera. Jag vet att det även finns filmer, men hur länge kan man sitta och kolla på TV egentligen? Synd att jag inte kommer ha mina glasögon då. Äh, 16 timmar - here we come.

Ska iväg och duscha nu. Plugg, plugg.. Hej Kleopatra! Måste iväg till KB igen och kolla upp "damtidningar" (läs: skvallerpress). Stress, stress.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0