Stressad Marina.

Fan vad jag känner mig stressad, men samtidigt är det stopp. Jag vet att jag måste vara klar med B-uppsatsen den 18 maj (så att handledaren kan läsa och förklara för mig vad jag borde göra och inte göra). Samtidigt känner jag att C-uppsatsen ännu är oklar och min idiot till lärare vägrar ju ens svara på mina mail. Ångrar så jävla djupt att jag sökte till hans kurs till höstterminen. Fan!

Aja, jag ska skicka iväg min C-uppsats den 22 maj så att den kommer fram klockan 25, eftersom det är distanskurs och min lärare kan tydligen inte öppna mina dokument. Aja, orkar inte ens lägga fokus på det. Den 25 maj måste jag fara iväg till Uppsala och lämna in uppsatserna. Men innan dess måste jag skriva ut ALLA uppsatser, till alla i klassen. Hur ska jag hinna med det?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0