Trött...

på allt. Men jag antar att ni redan vet om det?

Jag har bara lust att skriva ner ALLT jag känner och få er att förstå hur allt är för tillfället. Men jag kan verkligen inte. Istället går jag till min "hemliga" blogg och skriver av mig. Men varför? Vad får jag ut av det förutom en plats att lägga mina känslor på ett litet tag? Inget, för dessa känslor kommer tillbaka. Vad jag än gör.

Jag försöker kämpa mig uppåt, jag försöker hålla mig kvar. Men faller. Jag förstår inte hur folk gör. Hur folk orkar. Hur folk lever. Jag är trött på allt och alla.. Nja, förutom min familj. Min familj är det enda som är ljust för mig just nu. Mina systrar gör verkligen min vardag bättre.

Min familj. Ingen annan kan göra mig lycklig. Hur svårt det än är så har jag mig själv och min familj. För er andra har jag bara två ord att säga:

FUCK YOU!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0