Uttråkad? Frågor!

Jag kanske har gjort testet innan, men är man uttråkad så är man väl det. Nu kör vi!

Vad heter ni? Marina och "Domaren", höhö.
Hur träffades ni? Ja du.. Vi har träffats då jag var putte putte liten och vägrade leka med honom. Våra familjer känner varandra, så.. Han har funnits i mitt liv, mestadels i bakgrunden. :)
Hur länge har ni varit tillsammans? Hm.. Ett år och 8 månader, typ.
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Nej.
Har ni barn? Nej.
Har båda körkort? Båda har.
Isåfall, vem kör bäst? Han, faktiskt.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det gör jag. Vid vattnet, nära Gröna Lund.
Vem är äldst? Domaren.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Vädur (bäst!) och han är jungfru (mes)
Vem fyller först på året? Jag! :)
Vem är längst? Domaren. Alla är tydligen längre än mig nuförtiden.
Vem sjunger bäst? Ingen av oss. Låter som kråkor båda två.
Håller ni handen på stan? Det händer väl.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, haha.
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, man är väl kär i allt och alla när man är runt 13 år? :P
Har ni någon speciell låt? Nej, men skulle vilja ha. Men men...
Har ni några "fri kort"? Det har vi, det är bara det att vi inte har diskuterat det. Men om jag känner tönten rätt så är det väl Jennifer Love Hewitt. Tydligen anser han (och flera!) att hon är döläcker. Jag håller absolut inte med. Visst är hon söt, men.. Döläcker? Het? Ett fri kort? Nej.
Har ni stora framtidsplaner? Alla människor har väl sina stora framtidsplaner?
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har nog gråtit mer i hans famn än han i min. Han är ju en "man".
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Barcelona. Misstänker att det är nog den enda resan vi kommer göra tillsammans eftersom han är en jävla mes. Vågar inte åka någonstans förutom Barcelona, och det var inte direkt min stad. Så.. Ja.
Vilket är ert bästa minne? En speciell kyss. Inget har toppat det ännu.
Vem lagar bäst mat? Jag, och jag lagar inte bra. Det säger allt om oss som par.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag sitter hemma hos mig, han hos sig. Vi har nog blivit bekväma med det. Alltför bekväma.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ibland.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Alltså, när vi var riktigt små små små bodde jag i Hallsberg (nära Örebro) så ja, det var långt. Men vid 13 årsåldern då vi höll varandra i handen en sommar (för att skita totalt i varandra direkt efter sommaren, haha) bodde jag i Spånga och han i Sollentuna. När vi började dejta på riktigt bodde jag i Uppsala, och då var det rätt så jobbigt. Men nu bor vi väl... tio minuter ifrån varandra med bil. TYP.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, har nog aldrig varit svartsjuk. Avundsjuka har väl uppstått, men väldigt sällan. Domaren stör sig på det, att jag aldrig blir avundsjuk.. Men jag jobbar på det. :)
Brukar ni bråka? Ja, på senaste tiden har det nog blivit snäppet för mycket.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Ryggen. Ni skulle förstå om ni fick se den.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, det tror jag inte.

Så, nu fick ni veta lite om oss.

Ska leta efter fler. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0