Vad det blåser..

Det är helt sjukt.. Balkongen ser förfärlig ut. Allt ligger.. tja, överallt. Sedan kom en stor humla in i vårt vardagsrum och jag får världens panik. Jag hatar insekter men jag vill aldrig döda dem.. Inte för att jag tycker synd, nej. Utan bara tanken på att behöva plocka bort det sen. Blä!

Sedan har jag tvättat som en galning, hängt tvätt som en galning, torkat kläder som en galning. Fixat och dånat i alla garderob som finns. Alla kläder sitter fint nu. Kom senare på att jag inte har ätit något.

Måste sitta ner och fokusera snart.. Snart, snart. Ska bara tvätta klart 5 tons tvätten. Tre tjejer = mycket tvätt. Förstår mamma nu mer än någon. Kom hem!!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0