Vill ha.

Jag vill ha:

1. En cykel, helst en väldigt gammaldags med fint paket därframme så att jag kan cykla till skogen, de fina områden och bara ta foton.
2. Intensive repair, till mitt hår. Det är för skadat.
3. Klippa mig. Som sagt, det är äntligen långt men föööör risigt.
4. Köpa presenter till mina vänner som fyller år (Mariam), har fyllt år (lilla Asrin), tar studenten (Evan) och examen (Soma).
 
Men viktigast - börja betala av mina lån.

Istället för att ha möjlighet att göra allt det här (som jag trodde att jag skulle ha) tvingas jag prioritera något annat. Något jag inte har lust med. Alls. Jag hatar verkligen det här. Jag förstår inte hur jag hamnade här, hur det blev som det är nu. Jag förstår inte hur jag kunde hamna i den här smeten. Jag hatar det. Hatar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0