Åh...

Det var faktiskt roligt igår, för mig iallafall. Tyvärr var det lång kö trots att man stod på listan, lång kö för att hänga kläder, lång kö för att gå på toa. Grodan är ju "stort" så vart fan är extra utrymmet? Musiken SÖG så himla håååååårt i början men sedan tog någon annan över och DÅ blev det röj. Jag var taggad, första gången på LÄNGE! Jag ville inte ens ut i början, vilket jag aldrig vill. Jag är mer "mysa-i-soffan" men igår.. Jag vet inte vad som hände. Evan och DJ var också hemma hos oss och det triggade nog mig. Ni kommer få se lite bilder när Evan och DJ var hemma hos oss för jag tog inte med mig kamera ut.

Tyvärr var det fem minuter i slutet (för mig bara) som slutade dåligt. Jag vet inte varför men jag orkar inte spekulera längre. Det kan handla om en sak men i själva verket är det flera. Jag hade roligt, de som var med mig hade roligt och jag tänker fortsätta ha så roligt utan att stå i skuld till någon annan. En gång fick jag höra från en gammal vän "Man ska alltid göra saker själv för det är då det blir bäst" och efter cirka tio-tolv år förstår jag exakt vad personen menar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0