Fascination.

Jag tänker alltid på hur olika alla människor är. Jag älskar stunder då man upptäcker det, genom att bara titta och lyssna. Sättet folk klär sig, pratar, intressen och deras liv. Varje individ är så unik utan att riktigt förstå det. Visst, alla vi är EN I MÄNGDEN men ändå i utkanten. Det är så coolt, tycker jag. Att alla vi lever i nuet men på olika sätt. Jag sitter här, framför min rosa laptop och någonstans i världen ligger någon och sover, älskar, föder barn, begraver någon eller gifter sig. Alla har små steg i livet, hela tiden. Varje dag sker något sorgligt. Varje dag sker något glädjefyllt. Jag älskar det för att.. ja, jag bara älskar det.

Jag älskar människor som är sig själva och inser att man inte behöver försöka leva som andra, för det blir aldrig så. Hur mycket vi än försöker bli som "alla andra" så är jag Marina och du är du. Oavsett vad. Jag älskar när människor bara är sig själva och vågar vara annorlunda. Jag är en sådan person som fascineras av människor som bara vågar. Det spelar ingen roll om vad det handlar om. Bara man vågar, stora eller små steg. Vi människor är olika och jag älskar det.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0