Guuuuud vilken stressig dag.

Jag hann duscha, ta på mig kläder, sminka mig och springa iväg till Waynes och köpa frukosst på en halvtimme. All glans till mig, yuhuuu! :) Jag hade prov med klass 8 idag och jag var nog världens mest hatade lärare för de skrev, skrev och skrev.. Haha, stackarna men det ser bra ut. Jävligt bra ut, faktiskt :) Söta elever, helt härliga människor dem är i klass 8. Iallafall, eftersom åttorna ville ha mer tid gav jag dem det men så fort alla var klara fick jag springa över till klass 7 och ha en jätte lång lektion med dem. De har dubbelpass i SO på onsdagar, så.. Ja.

Efter det åkte jag hem, åt mat och for iväg till kista där jag köpte present till min blivande brudvän. :) Hoppas hon gillar den och att tjejerna gillar vad jag och min syster valde ut till sist!

Well, ciao!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0