Lite fler...

Nähäpp.. jag tänkte lägga ut några bilder men det ville inte bloggen. Well, well.. Då får ni vara utan! :)

Jag har jätte ont i ryggen och axlar. Huvudvärk är på g och halsen svider. Jag är trött och stressad. Imorgon är det en låååång dag dessutom eftersom jag har seminarium efter praktiken. Gud, vad jag kommer dö. Jag känner mig inte heller SÅ frisk. :(

Plus att jag saknar min älskling (och mina presenter, höhöhöhöhöhöhöhöhö).



Speak up!
Anonym

Jätte bra blogg, du verkar verkligen vara en ärlig person.. fina bilder du borde lägga ut fler, bilder uppskattas alltid. vad står DJ för?



kram

2009-12-01 @ 15:25:50
Marina

Hejhej! Tack så mycket :) Jo, jag försöker lägga ut bilder men min dator har gått sönder så jag använder min lilla rosa dator som inte har bilder och som inte klarar av att ta emot så många bilder..



Hehe, DJ är min vän. Hon kallas så för en scen som hon gjorde i gymnasiet, på sin drama-lektion. :)

2009-12-01 @ 20:22:41
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0