Onsdag.

Roligt att vakna klockan 06:00 och vara irriterad. Bra start på dagen. Jag tycker bara det är så jävla dåligt av människor att kunna säga en sak och sedan agera på ett helt annat sätt. Så fult och falskt, vilket jag inte trodde om de flesta i mitt arbetslag. Well, well.. Nästa gång vet jag att jag inte tänker säga min åsikt om jag inte ser ett agerande eller ser någon som kan stå på sig.

Det sorgliga är att dessa människor ska kalla sig för lärare. Bra att de bor i Uppsala så jag slipper jobba i ett riktigt arbetslag med dem för det är inte den sortens människor jag skulle vilja arbeta med, verkligen inte. Inte alla, men de flesta. Framför allt tre styckna. Ena för att hela dennes persons agerande har varit felaktig och dålig och de två andra för att jag såg upp till dem som några som verkligen vågar står på sig och inte skulle acceptera sådant skit som har hänt men ja, jag är väl inte en sån bra människokännare som jag trodde.

Aja, jag är irriterad eftersom jag får skuldkänslor och nu får jag väl vara falsk mot denna person när vi kommer hem från VFU:n. De verkar ju stormtrivas med det så jag antar att jag får haka på.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0