Ruuuushhhhh...

Vad helgen går snabbt! FAN! :)

Igår var en hektisk dag... Jag, syrran och DJ for iväg till stan och där ville syrran gå förbi H&M (Jimmy Choo) såklart. Vi köade nästan en halvtimme för sko/väsk-avdelning och vi fick endast vara där i tio minuter. Syrran tog sina skor och vi sprang till kassan. Det var sååå kaotiskt men syrran var så lycklig! Jag lovar, ni skulle ha sett henne! HAHAHAHA! :)

Well, well.. Vi gick runt i stan ett bra tag, tog en liten fika och sedan åkte vi hem. Väl hemma var jag så trött att jag somnade en stund. Syrran åkte för att hämta DJ för att vi skulle åka och bowla. Så, ja.. Det var en rolig och hektisk dag igår. Skönt med såna helger. Jag får planera in nästa helg så att den liknar denne! :)

Well well.. Nu måste jag förbereda sjuornas Geografilektion!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0