Sådär ja..

Idag är det lördag.... med andra ord - ASRINS FÖRLOVNING!!!!! :)

Ja, det kommer nog bli jätte roligt men jag saknar en viss person. De flesta vet ju vem det är och ja, det har alltid varit han. Alltid. Oavsett vad som händer så är han för perfekt för att gå ifrån. Vi är för perfekta för att gå ifrån. Han är ju min Domare, trots allt. Trots all skit vi har fått gå igenom de senaste månaderna och som vi säkert kommer få gå igenom ytterligare månader så, ja.. Det är något speciellt när man efter två år fortfarande känner pirret i magen när man ska träffas. Jag älskar ju den där lilla fisen min! :) Vi bråkar, skriker och sårar varandra ibland men jag antar att det är det som kallas för ett förhållande. Två minuter efter tjafsen är vi bästa vänner igen, så.. hehe.

Nu är han i Barcelona och jag saknar honom mer än allt annat. Men jag blir så glad när han har det roligt och när han unnar sig något bra! För ni anar inte hur mycket han offrar sig för andra och han förtjänar det här.

Well, well.. Nu ska jag lyssna på musik, vänta på syrran så vi kan dra och träna och sen ja, fixa till oss.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0