Festen igår..



Systrarna gör sig redo.



Mamma städar som vanligt.



Efter snart 24 år är de fortfarande starka och enade!
Helt otroligt :)



Jag och Syrran.



Och där brast det.



Lillsyrran, jag, Papi och Syrran.



Syrran och söta mami!



Jah, vi är jätte normala.
Jag lovar.



Söta lillsyrran laddar upp för kvällen med Smirnoff och Vodka!



Jag är het som vanligt med min enorma Smirnoff.
Vi offrade ALLT för att få med denna flaska från USA till Sverige.



Lillsyrran vårdar den med sitt liv.



El party!



Söta!



Mina söta päron! :)



Marina & Olle
Nyförlovade paret.
Ett stort grattis till dem!



Vår fina och älskade flagga!



Sångaren.


Ja, det var en härlig kväll.
Jag bara älskar älskar älskar i slutet av dessa låtar då man sjunger gamla krigslåtar. Jag vet inte varför men just de stunderna är jag extra stolt över mitt hemland (jag är alltid stolt men när man får uppleva det med andra blir det extra starkt!). Ja, det var iallafall jätte roligt igår och Olle fick sig en stor introduktion på hur hans liv kommer se ut framöver. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0