HALLOJ!

Nu ska jag och min syster dra till DJ och Evan. Vi ska göra en sleep-over med Idol, skräpmat, godsaker och en massa skratt. Jag ska även introducera dem för King of Queens (om den spelas idag.. hoppas, hoppas!). Ja, vad roligt det ska bli. Hemma hos dem, mysigt värre! Skönt att de har det stora sovrummet nu, med världens bästa garderob! Skönt att deras föräldrar har ett eget rum... Ja, de flesta vet nog vart jag vill komma. Skönt, skönt och mera skönt!

Well, nu ska jag smitta DJ och Evan med mina baciller. Jag tror att det är något som finns i arbetslaget för de flesta av oss var sjuka. Hoppas dem blir friska (och jag!)

Nu ska jag dra och ha riktigt riktigt roligt!! Hör ni det, RIKTIGT ROLIGT MED DJ OCH EVAN! :D


Speak up!
EVAAN

VI SKA HA SJUUUKT ROLIIIGT :) hihihi

2009-10-16 @ 19:17:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0