Idag.

Vaknade. Åt frukost. Körde i 45 minuter. Hade arbetslagsmöte. Seminarium. Körde hem i 45 minuter. Hemma två minuter. Hjäpte min kusin. Hem igen. Byta om. Träning. Äta. Mäta en klänning. Plugga. Kung av Queens. Sova.

Min höjdpunkt är träningen och Kung av Queens. Utöver det var det en vänlig själ i mitt arbetslag som såg min "mind-map" och kommenterade den. Han tyckte om det, vilket resten av gruppen verkade göra. Jag hade inte modet att visa upp den för jag var rädd för att ha gjort fel. Jag behövde verkligen det där och tänk er - han visste inte ens hur mycket det betydde för mig.

I övrigt vill jag faktiskt be vissa människor fara åt helvete. Men samtidigt be mig själv att fara åt samma håll eftersom jag låter dessa störa mig och förstöra min dag. Ja, ni.. Jag får ta varje dag som det kommer och själv göra det bästa. För just nu är jag det, själv med mina egna tankar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0