Lite frågor och några svar.

Om förhållanden

Är du singel? Nja, jag är ju kär i någon just nu.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, rent utseendemässigt.
Kärlek eller sex? Vad tror ni?
Har du varit kär i någon? Är det nu juuuuu.
Finns det någon för dig just nu? Nja, jag väntar.

Frågor om dig själv

Vad heter du?  Marina
När fyller du år? 16 april
Några utsmyckningar på din kropp, isf vart? Nej, öronen men det var ett tag sedan.
Vad har du på dig just nu? Pyjamas! :)
Vilken årstid är bäst? Sommaren med sin värme, våren med sitt blommande, hösten med sina vackra färger och vintern med dess snö!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna upp från en varm säng med någon man älskar bredvid sig. Tittar ut och ser solen stråla och man befinner sig vid en sjö och massa natur. Man gör en fantastisk frukost med varmt bröd, ost, tomater, avokadon och varmt te. Sedan tar man det bara lugnt i sina myskläder och njuter av utsikten och vädret. ÅH!!!!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag alltid är ärlig. Även om folk stör sig och hatar det.
Vad är du bra på? Få det jag vill.
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Ensam!

Frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Mah sisterssss..  
Vem vet allt om dig? Domaren, faktiskt.
Vem är den roligaste av dina vänner? Oj, hm.. Serdar?
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är söta på sitt sätt, hallå!  
Vem är mest partyprisse? Serdar och Jonny. Utan tvekanooo.
Vem är den du helst har filmkväll med? Inte Asrin, hon pratar FÖR mycket!
Vem av dina vänner är mest "evil" ? Alla är faktiskt rara och gulliga.
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Man går väl själv?

Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Alla på sitt eget sätt.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja.
Vem är farligast i din familj? Det är faktiskt jag. Tro det eller ej!
Vem ser roligast ut i din familj? Ehum, va?
Vem är coolast? Lillsyrran.
Har ni något husdjur? Nja, en störd guldfisk som vi vill ge bort. Någon som vill ha?  
Vem har du mest gemensamt med? Systrarna.
Vem står för underhållningen? Ge Syrran en vodkaredbull och hon underhåller en hela kvällen med prat, skratt och kärlek!
Vem sover du oftast med? Delar ju rum med mina systrar så…
Roligaste kvällen med familjemedlem? Oj.. Har många faktiskt!


TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? Min syster.
Vad sa du till personen du ringde? ADJÖ!
Vem ringde dig senast? En viss person.
Vad sa den som ringde? Inget speciellt.
Vem sms:a till dig senast? Han.
Vem sms:a du till senast? Honom.

Har du sminkat dig idag? Ja.
Isåfall vilket smink? YSL (såklart!), ljus ögonskugga och rouge.
Vad har du på dig för trosor just nu? Vanliga trosor.
Hur ser dem ut? Svarta.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? En vanlig BH.
Hur ser den ut? Rosa med spets. (fan vad intimt det här blev…)

Lyssnar du på musik just nu? Nej.
I så fall, vilken låt för tillfället? Lyssnar ju inte!
Vad gillar du för musik? 60, 70 och 80-tals låtar.
Noppar du ögonbrynen? Det händer.
Uppsatt hår eller hängande? Beror på vad man känner för.
Plattar/lockar du håret varje dag? Haha, typ aldrig. Jag duschar och låter det vara.
Duschar du varje dag? Kroppen varje dag. Håret, tre ggr per vecka.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej, jag orkar inte med sånt.
Är du kär just nu? Det kan man nog säga att jag är. Svårt att låta bli när någon som han finns.  
När går gränsen vid otrohet? För mig är otrohet när man ljuger om något. Bara för att det inte är sexuellt behöver det inte betyda att det inte är otrohet. Om min pojkvän skulle gå på middag med en kvinna från jobbet eller en gammal vän hade jag inte haft några problem med det. Om han berättade. Hade han gått bakom min rygg och ljugit så anser jag att det är en form av otrohet. För varför ljuga om det inte är nödvändigt? HUH?!
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej, har inte.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej.
Är du romantisk? Nja, inte så mycket. Jag är inte blommor, choklad och öppna dörrar typen. Jag har min egen romantiska sida där jag anser att det är ett stort plus att killen ber pizzerian att lägga extra vitlökssås på min pizza trots att jag kommer lukta resten av dagen/kvällen.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej. Eller?
Är du svårflörtad? Ja, det är jag nog..
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, faktiskt.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Michel, kallades för Micho.
Hur länge höll det? Haha, kommer inte ihåg. Jag gick i åttan och det var väl off and on förhållande.
Har du nångång slagit någon du tyckt om? Japp, det är så jag visar min kärlek.
Har du lekt med någons känslor? Det har jag, även om jag hatar mig själv för det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är nog förhållande typen.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, hehe.
Är du en bra pojk/flickvän? Nja, jag var nog inte världens bästa mot Domaren. Jag kan vara distanserad, kall och otrevlig utan någon anledning. Jag är inte så ”känslosam” och kramgo. Men jag kan vara underbar, faktiskt.   
När fick du din första kyss? Vet inte. Micho kanske? Ni vet, sån där smack puss. MES!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var mellan 30-31 och pappa var 34-35.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? HAHAHAHAHA ALDRIG!!!!!!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, av erfarenhet vet jag att många förhållanden håller inte även om man känner att det ”känns rätt”.

Om dig

Ålder:
22.
Motto: Live long and prosper. Nej, jag vet inte. Nemo saltat sobrius!
Hårfärg: Brunt rött, med topparna är svarta på grund av henna.
Ögonfärg: Mörkmörk bruna.
Tatuering:  SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doft: För alltid ”Laura”, åh!
Maträtt: Ojoj, vi har inte plats för sånt. Hehe..
Resemål: Världen, vart som helst. Ge mig bara resor!
Pluggar/Jobbar: Universitet.
Framtida planer: Bli lärare, jobba och köpa mig ett radhus! :)
Godis: Surt.. Eller dem här ”kola-napparna” med grejer på.. Eller sockergrejer. Men ja, surt.
Film: Allt förutom skräck och äckelpottigt.
Klädesplagg: Bekvämt.
Musik: Har ju sagt – 60, 70 och 90-tals låt.
Drömresan: Har en hel lista men just nu är det Latinamerika.
Vill ha just nu: Barn. 
I vinter kommer jag: Frysa.

Några frågor

Rött är: Juligt.
Favoritväder: Sol med lite småkallt väder.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min familj, böcker och spel.
Spelar du nåt instrument: Nej, men skulle vilja lära mig spela piano.
Morgon- eller nattmänniska: Jag tror jag är morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Kan både slösa och spara.
Vem/vilka är viktigast för dig: Min familj och min framtid.
Tror du på liv på andra planeter: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, men man kommer nog vilja många gånger.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 barn.
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Ibland :S
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Väduren.
Rädd för insekter: Jaaaaa!
Äckligaste insekten: Larv och småkryp.
Bästa bok: Finns många.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Höra tankar!
Chips, morötter eller godis:  Allt går att äta!
Pizza eller hamburgare:  Både och.
Skriver du dagbok: Ja, jag har min ”privata” blogg.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0