Stressad.

Några av mina vänner har påpekat att jag alltid är stressigt, att jag är på väg någonstans hela tiden. Jag tror jag börjar hålla med dem. Det känns som om det har varit full fart ett bra tag nu. Det är liksom skolan, träningen och sedan allt hemma. Det tar en sådan tid och sen ska man vara här och där. Idag vaknade jag tidigt, hopppade in i bilen (jag fick skrapa bilen för det var frost... fan fan!), springa upp till receptionen och köpa ett häfte, seminarium, arbetslagsmöte, skriva ut ett dussin papper, köra hem, äta snabbt, köra runt mamma till olika saker, leta frenetiskt efter böcker, springa till träningen, äta och sedan plugga. Det har varit så ett tag nu och det känns inte som om jag slappnar av.

Det finns ju vissa (eller ja, en speciell person) som jag skulle vilja träffa men jag hinner ju aldrig. Får planera att träffa As och Soma flera dagar innan och även då är det "oj, måste dra vid sex för att...."

Ja, nu har jag klagat massvis. Imorgon är det träning som gäller klockan sju (!), städa huset, plugga lite, bjuda mamma på lunch, fixa en massa till hemmet, kanske dra till IKEA och plugga mer. BLÄ!

 

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0