Trött.

Oh, vad trött jag äääääääär!

Jag sover så oroligt hela tiden. Men igår vaknade jag upp och trodde att det var dags att vakna. Efter en kort stund insåg jag att det var 02:24 och det är nog bäääästa känslan. Att få sova lite mer. ÅH! :)

Hur ska jag klara av praktiken igen? Att börja vakna klockan sex varje morgon! Åh! Bra att det bara är fem veckor.. fast, tänk er när man börjar jobba? Jag kommer ta jobb där jag får det. Jag tänker inte vara petig för det har jag inte råd med. Så tänk er om det är en bit bort och jag tvingas vakna klockan sex på morgon? Resten av mitt liv.. Gah!

Well well.. ska hoppa in i bilen nu och köra till Upppppeeeeseeeellllaaaa!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0