Wake up, wake up!

Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh! Vad är det med oss människor och tidiga morgonar? Jag är trots allt lite av en morgonmänniska men även jag vill sova lite extra. Det är SKÖNT med min utbildning eftersom den är väldigt flexibel och det mesta är inte obligatoriskt. Bra för mig som slipper åka 45 minuter dit och 45 minuter tillbaka. Ibland har jag min resepartner men han är nästan lika lat som mig så.. Eller nej, latare är han eftersom JAG åker till skolan och inte han. USCH! :)

Idag är en stressig dag. Ska som sagt till skolan, sedan IKEA för att inhandla lite små saker, plugga lite (yey!) och sedan har vi SATS-möte med en personlig tränare. Jag ska fråga honom hur man får starkare armar. Jag är rätt så liten av mig och mina armar är ÄNNU mindre (det enda stort med mig är min enorma mage och lår, hehe). Men bara för att jag är väldigt liten och ser ut att vara vek så är jag faktiskt stark. Det är inget jag hittar på utan ni får fråga min omgivning. De brukar alltid utropa: "Hur fan kan du som är så liten vara så stark?" Men men, jag ska få armar nu. Inte Madonna-armar men fan.. kom igen! Efter det ska vi träna cykling, Core och vi ska äntligen testa PILATES! :D



Förstår ni vad jag menar? :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0