Woho!

Jag har köpt nya beiga träningsbyxor (precis som mina svarta) och två sportsbh:n (svart och vit). Nu fattas bara linnen! :) Yey! Det är så roligt att träna. Nu behöver jag en väska fast det känns onödigt att köpa det för SATS har kampanj just nu. Vi har fått stämpel-kort där vi stämplar två ggr/vecka då vi tränar (vi tränar fler gånger men man får bara stämpla två ggr). När man har uppnått ett visst antal veckor får man SATS-väska eller Personlig tränar-tid. Jag har redan haft min Personliga tränar-tid så jag vill ha min väska. Men det står "Så länge lagret" räcker.. så... Håll tummarna för mig.

Dessutom har de "Morgonkämpe" kampanj där de har pass 07:15 varje ondag. Varje gång du går på den får du en stämpel och efter tio ggr får man en julklapp! Jag undrar vad det är.. Kanske en mini handduk.. eller svettband. Hmmm.. hmm..

Jag tycker att dem är SÅ effektiva, dessa stämpelsaker där man får en vinst. Det motiverar faktiskt människor mer än vad man tror. Då känner man att man gör något.. Jag vet att det låter fånigt men det är sant.

6 veckor kvar till min väska! :)



                                  

                                                  Och sju veckor kvar till min "julklapp"

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0