Andra tankar..

Nu lägger vi den dåliga energin åt sidan för det är inte ens värt att lägga fokus på er idioter.

Jag gick och tränade en timme, vilket var skönt. Tyvärr var det fullt på spinningen (aldrig hänt på SATS men det kan vara för att det är en grym tränare, Therese som kör det passet). Men men, vi gick upp på gymmet istället och tränade ett tag. Efter det blev det Core med Therese. :) Nästa gång tänker jag stanna en extra halvtimme och testa på Pilates. :)

Imorgon ska jag träna klockan 11 och sedan iväg för att äta en härlig lunch med As och Soma. Efter det ska vi kanske kanske kanske till Vällingby för att handla lite smågrejer till mig. Det känns lite stressigt nu för mig eftersom det är så mycket som händer på en gång. Förutom en viss irriterande sak som har hänt är det väldigt mycket plugg. Jobbigt men det är bara att ta tag i det.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0