Dagen har inte ens börjat..

Jag har städat bilen. Den är inte världens renaste men den duger nu. Jag ska bara tvätta utsidan och så är jag klar. Nu ska jag göra det alla kvinnor hatar - vaxa benen. Det tar inte så lång tid och det gör inte så ont som alla påstår. Tro mig. Första draget svider men sedan vänjer man sig.

Efter det blir det en stund i duschen och sedan tror jag Asrin kommer förbi (med min geografi-bok!). Efter det for jag iväg till min kusin, Maria. På kvällen vill jag plugga för torsdagen har seminarium i sin famn. Ja, det var allt. Jag är otroligt trööööööööööööööööööööött....

Idag är inte heller en vanlig dag för det är syrrans födelsedag.

Hon ska firas på fredag. Yey! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0