Dagens..

Träningen är gjord - woho! Det var SATScorepuls. Herrejävlar, säger jag bara. Men jag ska göra det här, jag lovar. Tolv månader. Jag måste, måste, måste. Behöver stöd när suget faller, okej?

Har även hoppat in i duschen och blivit ren. Snart ska jag följa med min syster (blodprovsgrej) och sedan ska vi en sväng till centrum. Efter det blir det hem till morbror och äta lite gott. Mums, mums. Efter det ska vi ut med några vänner. Jag tänkte dra iväg före syrran min och fota lite, om vädret tillåter det. Jag hoppas. Jag vill inte missa ett par riktigt bra höst-bilder. Min Canon vill bara ut och jag vill bara ut. Jag längtar.

Foto, foto, foto. Ni kanske får se ett par bilder här. Om jag lyckas ta några bra.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0